sobota 1. června 2013

Comeback:)

Ahoj holky!!
Tak tu jsem zase zpátky, po týdnu mé neaktivity.
Ani nevíte jak mi blog chyběl.
A že jsem zase zklamala? Tak nějak by se to říct také dalo.
Minulý víkend jsem si balila na školní výlet který se uskutečnil v Pondělí a v Úterý.
Z výletu jsem si kromě pár kosmetických štětečků odvezla teploty, rýmu a pořádnou zimnici.
Ještě teď mi není úplně dobře, ale musím se držet dneska mě čekají dvě nejdůležitější vystoupení
za celý rok. Nevím jestli to víte, ale tančím v taneční skupině.
Tancujeme Street Dance a je to můj život.
Takže musíte chápat, že jsem celý týden ležela a připravovala se na dnešní akci!
Jako omluvu jsem vám chtěla natočit video Nákupy a Novinky, ale nějak
se mi video nezdálo. Mé ksichty jsem nemohla nikam dát. Takže video budu 
muset natočit znovu a to vám říkám, že já ho prostě natočím!:D
Další věc, které jste si asi ani nevšimly (nebo taky jo) smazala jsem všechny své AFFS.
Holkám jsem to ještě neřekla, ale hned po dopsání článku se na to vrhnu.

Další věc s kterou se vám chci podělit.
Přišla jsem na další nový skvělý úžasný blog.



Marťa přidává články často.
Má skvělý vkus a vtipné články.
Určitě se mrkněte na její blog!

btw: Rozhodla jsem se, že by bylo fajn kdybych také přidávala Random články.
Jste pro a nebo proti?


No a jako poslední věc, pořádně zapracuji na designu blogu.
Už by to chtělo změnu, nemyslíte?

Nakonec se vás chci zeptat

1) Nevíte o nějakém programu v kterém bych mohla namlouvat videa?
2) Jaké články by jste tu uvítaly?
3) Nemáte nějaký dotaz? http://ask.fm/account/wall

Takže páčko:)
Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat