čtvrtek 23. května 2013

Bánánovo-borůvkové smoothie

Krásný slunečný den!:)
Pro dnešek jsem si připravila takový menší
recept na jeden vážně skvělý nápoj. 
Smoothie je poslední dobou dost oblíbený, lze udělat na spoustu různých způsobů.
Spousta blogerek vám ukáže fotky,ale nepopíše pořádně, kolik čeho a kam.
Proto tu jsem já a pokusím se vám to pořádně vysvětlit.

BANÁNOVO-BORŮVKOVÉ SMOOTHIE



Připravte si (Na dvě sklenice)

400g bílého jogurtu
1 banán
cca 260g borůvek


Postup

Napřed pokud máte mražené borůvky, je nechte rozmrznout.
Bude to trvat chvíli a pro urychlení je můžete dát do mikrovlnky.

Poté si vytáhněte mixér.
Můžete použít ruční mixér a nebo jako já veliký mixér který mixuje sám.
Zapojte mixér a připravte ho na mixování.

Do mísy nasypejte borůvky a banán.
Tady musím říct, že pro všechny kteří použijí velký mixér jako já je lepší když 
banán nakrájejí na menší kousky jinak vám banán mixér nerozseká.
Vše zalijte jogurtem a rozmixujte.

Máme hotovo!
Můžete použit spousty kombinací ovoce, ale i zeleniny.

Dobrou chuť přeje..

Gabriela Fashion





1 komentář:

  1. Milá slečno, jak vás může napadnout radit, aby lidé borůvky rozehřáli v mikrovlnce?
    Vy jste asi někde vytratila pojem smoothie.
    Prosím vás, zamyslete se nad informacemi, které vypouštíte na vámi vytvořený svět.
    S pozdravem,
    Kroka Jan

    OdpovědětVymazat