pátek 17. května 2013

Jeden malý článek..

Tak vás tu opět zdravím u dnešního článku!
Možná si říkáte, s čím vás budu obtěžovat dnes.:D
Musím za sebe říct, že tenhle článek chci psát už dlouho.
Přijde mi, že žádná z mích AFFS nenavštěvuje můj blog.
Dobře "Když ne ony, ani já." říkám si.
Bohužel si nemůžu pomoct a na jejich blogy prostě chodit musím.

Vím, že všechny velké slavné blogerky nemají AFFS žádné. 
A myslím si, že i pro mě je to přítěží, když ani na můj blog nechodí.

Proto jsem se rozhodla pro velice utajenou AFFS kontrolu.
Jak vidíte, pozměnila jsem i název článku.
O kontrole nikdo neví!

Takže prosím všechny mé AFFS aby se zapsaly dolů
do komentáře.

Všechny AFFS které se nezapíší mažu!



Do komentáře mi prosím napište:
Vaše jméno
Váš blog
Proč by si chtěla být nadále mojí AFFS.

Doufám, že se zde zapíše co nejvíce mích blogovích kamarádek.:)

S pozdravem Gabriela Fashion

Žádné komentáře:

Okomentovat