čtvrtek 16. května 2013

Krátké informace!

Tak vás zase vítám.
Přijdu si vážně jako blbec..
Na začátku týdne, jsem pro vás opět nafotila inspiraci. 
Jenže se mi bohužel líčení vůbec nevydařilo, moc dobře jsem nezkombinovala barvy.
Nakonec mi vyšlo líčení alá slunečnice, které vám jistě někdy ukážu :)
Ale k topu, se to líčení prostě nehodilo.
Ve středu (včera) jsem měla zaplněný celý den.
Krom toho že jsem šla běhat (6 Km) a samozřejmě vám napíšu článek, kde
vám představím klady běhání, a svojí výbavu na běhání!:D
A podobné zkušenosti a rady pro začátečníky.
Taky jsem se učila a užívala si tepla venku s přáteli.
Zítra máme focení, nesmírně se těším.
a v Sobotu jedeme na nákupy!
Určitě čekejte nákupový článek, popřípadě video (!).
Za nedlouho pojedeme i na školní výlet do Liberce!(y) Kam se strašně těším.
Určitě vám o tom někdy povím víc.

Dnes už ale chci pouze zkouknout další díl Ulice,
a jít si zaběhat!


"Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál."

Žádné komentáře:

Okomentovat